tisdag 30 oktober 2018

Nytt jobb!!

Jag har slutat på byggmarknaden som jag har jobbat på i alltför många år. Jag har sadlat om totalt och arbetar numera som saneringstekniker. Visst låter det fräsigt? Dock är det inte så glamouröst, men jag stortrivs! Jag sanerar efter bla bränder, allt ifrån att torka sot och sanera väggar och tak, till att se till att kundens saker blir omhändertagna och ser nya ut igen. Den ena dagen är inte lik den andra och jag jobbar på olika ställen runtom i Göteborg.
Det bästa med jobbet, förutom helt underbara kollegor som jag har hur kul som helst ihop med är att jag arbetar 7-16, måndag till fredag. Inga helger, inga kvällar. Vilket betyder mer tid till familjen. Däremot så däckar jag runt 22 tiden varje kväll, vilket betyder att jag ska hoppa i säng och sova strax.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar