lördag 9 februari 2019

Engelska mönster / Pattern in english

Hej alla glada virkare!

Jag har funderat på att översätta mina mönster till engelska då det verkar vara en viss efterfrågan på det. Men det tar tid. Speciellt eftersom jag jobbar heltid och har tre barn och make att dela min tid med. Men sakta men säkert kommer jag publicera mina mönster på engelska. Först ut kommer mitt senaste mönster på grisen "Knorre".

Om det finns någon där ute som gillar att översätta mönster, maila gärna mig på tretroll@outlook.com

Happy Virkning!

------------------------------------------------------------------------------------------

Hello crocheters!

I have been thinking of translating my patterns to English. But it will take some time. I am a mother of three boys and a wife, and I am working full time.
But tonight (I think) I will publish my latest design, "Knorre" the pig.

Happy crocheting!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar