söndag 12 juni 2022

AXEL

 Vem har inte fallit pladask för de söta Axelotlarna? Axelotl.. har ingen aning om hur man böjer namnet korrekt..

Mina barn önskar sig en Axelotl, men det är mycket jobb med de små liven och i slutändan hade det troligtvis varit jag som tagit hand om djuret, så det blev ett stort NEJ till det.

Men, jag kunde virka en till dem i alla fall. 

Denna axelotl heter Alex the Minilotl, och tillhör Sweeties familjen. Det kommer komma fler familjemedlemmar till Sweetiesarna, så fort jag fått ner mönstren på datorn. Det fiffiga med Sweeties familjen är att det är samma grundmönster till alla figurerna, samt att armar, ben och ögon är samma.


Klicka 🠋HÄR🠋 för att ladda ner gratis pdf-mönster på svenska

Click 🠋HERE🠋 to download free english pdf-pattern




💙Gillar du mina mönster? Tryck då på knappen här under och bjud mig på en kopp kaffe💙




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar