tisdag 27 augusti 2024

FREE CROCHET STICKERS

 Nu var det längesedan jag gjorde ett inlägg i bloggen...

 För några år sedan skadade jag min axel i jobbet och har därefter inte kunnat virka, vilket är en stor sorg för mig. Men efter ett halvår av rehab så verkar axeln vara på bättringsvägen. Men för att få tiden att gå så har jag börjat teckna lite, vilket har resulterat i 10 stycken klistermärken. Klicka HÄR för att ladda ner dem helt gratis.


It has been a long time since I made a post in the blog. A few years ago I injured my shoulder at work and have not been able to crochet since then, which is a great sadness for me. But after six months of rehab, the shoulder seems to be on the mend. But to pass the time, I have started to draw a little, which has resulted in 10 stickers. Click HERE to download them absolutely free.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar