fredag 22 maj 2015

Nöjda barn

Idag har varit en riktigt bra dag!

Vi började dagen med frukost i soffan. Alla tre pojkarna satt och myste under filt till tv och med varsin macka. Sedan skickade vi storebror till skolan.

När klockan slog tio höll småbrorsorna på att riva hemmet så vi gick ut och lekte. Efter lite sms:ande med en kompis så begav vi oss till öppna förskolan. Där såg jag knappt James på två timmar. Han älskar att vara där, Sam likaså. Fick snackat lite skit med min kompis över kaffe och kladdkakemuffins (inte så mkt viktväktarvänliga med oj så gott).
Efter öf blev det att vi gick och hämtade storebror i skolan, fick även med ett barn till hem. De där ungarna tycks föröka sig själva, haha. Underbart när de har många vänner!

Väl hemma hade jag två trötta små. Sam vägrade somna utan att hålla fast mig stenhårt. Och James somnade på golvet i sitt rum, mitt i leken. 

Kvällen har spenderats med bus, lek och fönsterputsning. Nu väntar vi föräldrar på att minibrorsan ska somna så vi kan se lite på Supernatural. 

Längesedan jag skrev en dagsuppdatering på bloggen. Tycker själv inte sånt är så väldans intressant, men ibland är det kul att dela med sig lite. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar