tisdag 17 december 2013

Platt fall

Inatt har James sovit i sängen med mig. Fast han somnade i sin egna säng. Det har vi som mål varje kväll. Och just nu är det maken som får lägga James. När jag gör det går det inte alls. Samma gäller om han vaknar till på natten. Går maken in till honom så tar han snällt nappen och snutten och lägger sig ner igen. Går jag däremot in så är han en igel på mig och det går knappt att få loss honom, än mindre att få honom somna om i sin säng. 

Så inatt tog jag nattpasset, eftersom jag ändå inte kunde sova. Men när jag väl somnade vaknade jag av två viftande fötter och ett täcke i mitt ansikte. Till slut kom de små fossingarna ut ur täcket och James blev nöjd.

Han är rolig att se på när han sover. Det är platt fall på magen. Liam är också magsovare, fast inte pang bom platt fall som James. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar