tisdag 28 januari 2014

Kalla fötter

Idag har jag inhandlat första plagget till minibror. Jag kunde verkligen inte gå förbi den här underbara bodyn när jag var och handlade! 


Så nu är jag riktigt sugen på att fortsätta att inhandla och inreda till bebisen! 

Igår började det snöa och det har småsnöat hela natten så det är nog snörekord i Göteborg! 10 cm snö! säkert kaos i trafiken! 

Ungarna var själaglada idag när de såg snön. Jag har varit ute en stund med James och mormor en stund och lekt. Och Liam har tagit med morfar till stora pulkabacken för att åka snowracer med sina kompisar. 

Underbara vinter! 


Men jag skulle behöva nya skor! Klarar knappt av att gå i mina kängor/boots för foglossningen. Och de gympadojjorna jag har och använder nu är ungefär lika varma som ett par converse. Får ta och gräva i garderoben sedan och se vad jag hittar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar