söndag 5 januari 2014

Permobil med sidovagn!

Mina höfter, rygg och bäcken har numera gett upp helt! Har tidigare kunnat röra mig rätt så obesvärat hemma, bara haft jobbigt när jag gått lite längre sträckor eller böjt på mig mycket. Men senaste veckan har smärtan eskalerat något så enormt. Och det passar ju jättebra in just nu när vi bygger om hemma. 

Jovisst serrö! Vår trea har idag blivit till en fyra och det känns jättebra! Vi har mycket jobb kvar innan det är färdigt, men vi kan i alla fall se var det hela är på väg nu.

På tisdag börjar maken att jobba igen. Och barnen har studiedag, och jag ska ner till barnmorskan. Och det ska bli mucho spännande. Jag har riktigt ont av att gå längre vägar än mindre gå och putta barnvagn framför mig. Får väl helt enkelt vara glad om jag kommer hem igen alls.. 

En permobil med sidovagn eller släp hade varit bra nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar