måndag 6 januari 2014

Klargörande!!

Vi håller på att bygga om här hemma, med andra ord "maken håller på att bygga om här hemma". Jag är mest moraliskt stöd och säger till när jag tycker han gör fel, samt väljer hur det ska se ut. 

Och varför skulle detta behöva klargöras?! Jo, förra gången jag var gravid var jag också sjukskriven. Delvis för foglossning men främst för att jag blödde från moderkakan. Jag skulle hålla mig i stillhet och inte springa i trappor eller lyfta något som vägde mer än typ ett mjölkpaket.. Detta var under sommaren, och jag njöt av solen i trädgården i huset där vi bodde då. Jag fotade trädgården och bloggade om allt. Och detta fick några arbetskamrater till mig till att jag sprang omkring och påtade i trädgården, åkte runt i affärer och storstädade varje dag. Detta tyckte jag var väldigt jobbigt då jag faktiskt var tvungen att hålla mig stilla för annars kunde risken vara att jag förlorade min bebis! Jag vill inte ha sådana hära rykten igen, och om någon säger något så hoppas jag att de kanbta över och leva med min foglossning istället så jag kan jobba! Gå hemma och inte klara av att göra något speciellt är hemskt!

Så, nog gnällt om detta!

Imorgon ska jag tömma mobilen från alla 2156 stycken kort så jag kan fota ombyggnanden och visa er! Tills dess får ni njuta av vår kvällsmat! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar