måndag 3 november 2014

Måndag!

Idag är det måndag! James favoritdag! Det är den dagen han har mig (nästan) för sig själv. Vi brukar ta det väldigt lugnt. Slappa i soffan, leka på rummet och mysa en himla massa. 

Det är nog inte så konstigt att måndagar är favoritdagen. Helgerna med hela familjen samlad kan vara rätt så intensiva. Även om vi inte är iväg och gör saker så är det full rulle från morgon till kväll. Så när måndagen kommer så känns det som att lugnet och rutinerna återställs. Även jag gillar våra lugna måndagar då jag och James har chans att vara bara vi tillsammans. Visserligen är ju Sam hemma (honom blir vi ju inte av med) men han är så snäll så vi märker nästan inte av honom. 

Nu ska jag återgå till min myskille i soffan. Krypa ner under filten med honom och kramas lite till tonerna av teletubbies på tv:n. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar