torsdag 9 oktober 2014

Stalker

Idag kom det fram en mamma på öppna förskolan och utbrast "men det är ju du som har den där bloggen" (typ så iaf, jag fattade inte först). Och jag blev helt paff! Sedan jag lade av med mina föregående bloggar och gått på den nya bloggen har inte ngn läsare gjort sig tillkänna. Vilket som så var det jättekul och med ens fick jag tillbaka blogglusten. Men jag undrar hur det ska gå nu när jag är en bloggkändis, hihi. 

Annars rullar livet på. Liam har börjat skolan, James fyller tre nästa vecka och Sam som är 6 månader nu är antagligen känslig för mjölk. 

Maken jobbar på och jobbar över. Dock mindre nu än förr. Så nu ses vi faktiskt igen. 

Och jag, jag är mamma. Vissa dagar är lätta och allt går som det ska. Vissa dagar vill man bara sätta sig i ett hörn och snyfta för sig själv. Vilken typ av dag spelar ändå ingen roll, tiden går för fort! Och hur jag än vänder på allt är mina tre troll mitt allt! Det är vi, jag och dem mot resten av världen, och vi vinner så jävla stort! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar