måndag 27 oktober 2014

Virkstopp

Beslöt mig för en sak nu ikväll. Jag ska inte ta några virkbeställningar på ett tag. Har haft en hel del beställningar ett tag nu och de tar bort lusten att virka. Jag vill virka det jag vill, och just nu hinns det inte med. Tiden räcker inte med tre barn hemma. Tre barn som dessutom turas om att vara sjuka.. Jag har nu 2,5 virkbeställning att göra, sedan har jag en massa nya grejer att testa. Så imorgon ska det virkad beställningar i den mån det hinns med. Sam är så in i bombens förkyld med hosta och feber så det hinns inte med så mycket mer än honom just nu. Min stackars lilla bebis! Detta är första riktigt ordentliga dunderförkylningen han har så jag hoppas att han inte åker på några andningsbesvär som storebrorsan Batman! 

Nu ska jag försöka sova lite innan mini vaknar och vill att jag ska sitta med honom. 

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar