måndag 10 februari 2014

Inspiration!

Eftersom jag har insett att det enda jag har fixat till minibror är en body ochcen filt så börjar jag få lite halvt panik. Han kan ju för sjutton komma om en månad. 
Fast det är ju inte så att vi står hjälplösa mitt i sjön, vi har ju faktiskt säng, sängkläder, kläder och vagnen som pojkarna hade.
Men man vill ju att han ska ha lite eget! 
Jag och Liam var inne på stoff och stil idag efter handlat presenter till barnkalas, och på vägen ut tog jag de nya katalogerna. Gud vad mycket snyggt det var i dem! 
Och vilken inspiration jag fick för att göra hemmafixare grejer till minibror! Ska sätta mig imorgon och räkna på priser så att jag vet om jag har råd att inhandla tyger och garner när (och om) jag får pengar från försäkringskassan... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar