fredag 28 februari 2014

Shoppa online!

Det är farligt att hamna framför Tradera när man ligger hemma helt orörlig. Man får ju lust att köpa allt! Speciellt saker som hör bebis till. Idag klickade jag hem en bärsele. Vi har behövt en ny sele för baby björnen vi har gör så man får otroligt ont i ryggen. Och denna fick jag ge 199 kronor för, inklusive frakt! Så om den inte alls är bra så kan vi sälja vidare den, eller skänka bort. Annars kostar ju en bärsele en mindre förmögenhet.. 

Sedan har jag hittat sötaste bodyn ever! Kunde inte motstå den alls. Nu måste jag hitta ett par matchande byxor till den med. 

Anledningen till att jag shoppar loss nu är att jag äntligen har fått ut pengar för min sjukskrivning. Så nu blir det till att skriva en lista på vad som behövs mer till bebis! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar