lördag 1 mars 2014

In med det nya!

Lite sådär panik har jag nu kan jag erkänna! Hela min kropp skriker boa-boa-boa-boa. Vi började ju bygga om här hemma strax efter julas och vi är fortfarande inte färdiga... Mycket beror på konstanta sjukdomar. Vi alla har avlöst varandra med diverse sjukdomar. Men nu är vi friska! Dock kan jag ändå inte bidra med mycket hjälp, så Joacim kör det tyngsta lasset själv. Självklart så brukar mamma och pappa komma upp och hjälpa oss. 

Så nu har vi börjat med att fixa vårt sovrum, där även minibror kommer bo. Igår köpte vi golv och idag inhandlades det tapeter. Tapeterna hittades även denna gången på Rusta. De har mycket snygga tapeter där. 


Och vi vill ha lugna och neutrala färger i sovrummet så detta blev perfekt! Sedan kunde jag inte motstå dessa ugglorna (som egentligen är trädgårdspynt). Blev helt förälskad i dem! Vi har väldigt lite prydnader hemma för att vi hatar att behöva damma så mycket.. 


Golvet i sovrummet blir även det ljust. Vi har ju inget fönster som släpper in dagsljus eller ljus överhuvudtaget. Och sedan var det både snyggt och billigt! (99kr/kvm)

Så nu är vi på väg! Hoppas att vi blir färdiga innan bebis kommer!!! 6 veckor kvar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar