lördag 8 mars 2014

Dagspermission!

Idag blev vi hemskickade för dagen. Fick så lyxig dagspermission. Var hemma mellan 12 och 20. Skönt att träffa ungarna men väldigt jobbigt att inte orka något. Värkarna har avtagit något under dagen tycker jag. Så kanske har han bestämt sig för att vänta ett tag till!?

Imorgon vill jag nog ha tag i en doktor så jag/vi får reda på hur de tänker och vad som krävs för att ongen ska få komma ut. Och hur länge jag ska vara här! Sedan behöver jag fortsatt sjukskrivning. Sista dagen för min nuvarande imorgon. Och jag tror inte jag ska jobba på måndag... 

Nu är vi uppe på förlossningen igen, i ett pyttepytte litet rum. Men vi har en säng var att sova i som tur är. Jag är helt slut efter den här dagen så jag slocknar nog när som helst.

Hoppas på att bli lite mer uppdaterad själv om allt imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar