fredag 7 mars 2014

Flyttlass mellan rummen

Inatt fick jag och maken byta rum. Egentligen vill de ha ner oss till ett rum på bb eller till ett familjerum. Fast det är platsbrist överallt känns det som, plus att de inte vill skicka hem mig. Vilket som så fick vi byta rum till rummet vägg i vägg. Och här finns det dusch och inte badkar som i förra rummet! Föredrar dusch alla gånger. Och det bästa av allt är att Joacim fick en säng och kunde stanna över natten!!! Känns så bra! 


Vi har samma utsikt här i detta rummet, Åby travbana och en fotbollsplan. 

Idag får vi se vad som händer. Känner mig bitter och grinig och inte alls tillmötesgående, trots jag sovit bra. Men det räckte med att vakna så kom värkarna tillbaka. Och hungrig är jag också! 

Ge mig min bebis nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar