torsdag 20 mars 2014

Kan inte sova...

Mina tankar är på något helt annat ställe än på väg in i drömmarnas värld. Imorgon, eller rättare sagt idag, ska jag och maken på Aurorasamtal på kvinnokliniken östra. Vi var på ett sådant innan James med, och det gick jättebra. Jag är livrädd att det inte ska gå bra imorgon. 

Aurorasamtal får man om man är väldigt rädd inför förlossningen. Vill ni ha mer info så får ni googla känner jag. 

Med James blev jag igångsatt och hade Eda (ryggmärgsbedövning) redan från början. Och det är i stort sett så jag vill ha det igen. Känner också att jag inte orkar gå in på varför jag ska gå på ett Aurorasamtal mer än att allt var kaos vid stora pojkens förlossning. 

Men jag får väl tvinga igen mina blå och hoppas på att få sova en stund inatt i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar