lördag 15 februari 2014

Minibror

För ett litet tag sedan så virkade jag färdigt mitt första virkade klädesplagg! En tröja till minibror. Dessutom så virkade jag på frihand, dvs utan något mönster, och jag blev riktigt nöjd! Jag har lovat att skriva ner en beskrivning på tröjan och dela med mig av, men det blir inte i det här inlägget. I detta inlägget får ni bara se och njuta av min skapelse.

Annars så går tiden långsamt fram. Smärtan är konstant och kvällarna är fyllda med sammandragningar och förvärkar som stundtals gör ont. Trött är jag hela tiden med, skulle utan några problem kunna sova dygnet runt, trots att jag misstänker att järnet är på bättre nivå nu. Så antagligen är jag graviditetstrött, wiii vad kul! Tur att barnen går i skola och förskola så de får någon stimulering i alla fall! 

Men men, här kommer minibrors virkade tröja! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar